Δευτέρα 10 Ιανουαρίου 2011

ΜΩΡΑΚΙ ΜΟΥ ΓΛΥΚΟ

Αγαπημένο μου Μωράκι μου λείπεις.Θέλω να είμαι μαζί σου να σε κρατάω.θέλω να ακουμπήσω το προσωπό σου και να κρατω στα χερια μου το μαγουλο σου οταν θα κοιτώ τα μπλέ όμορφα ματια σου.Θελω να κουρνιάσω μεσα στην αγκαλιά σου να είμαι όσο το δυνατόν πιο κοντά σου. θέλω να κάθομαι στον καναπέ τριβοντας σου το πόδι και να μιλαμε για αυτα που νιώθουμε μεταξύ μας. θέλω να σου κρατώ το χέρι όταν θα καθόμαστε στο τραπέζι ενός εστιατόριου.θέλω όλοι στο εστιατόριο να μας ζηλεύουν για τον ερωτισμό και το πάθος μας .θέλω ενώ είμαι ξαπλωμένος δίπλα σου μπροστά στο τζάκι, να ατενίζω τα μάτια σου ενώ θα να σου χαιδεύω την πλάτη.Θέλω να φαντασιόνομαι μαζι σου.Είσαι ο φίλος με τον οποίο μπορω να μοιραστώ ακόμα και τα πιο μύχια μυστικά μου ,τα εσωψυχά μου.Εισαι ο τρυφερός υποστηρικτής μου.Πασχίζω να γίνω και εγώ το ίδιο για σενα.Λαχταρώ να σε βοηθήσω στα φορτία της ζωής και στοργικά να σε ενθαρρύνω σε όλα όσα έχεις αποφασίσει να γίνεις .Μου αρέσει να κάθομαι στον καναπέ απεναντί σου .Ανυπομονώ να μοιραστώ την επαφή,του να μιλάς μέσα απο την καρδιά.Αισθάνομαι ότι έχω τόσο πολύ αγαπη να δώσω την οποία είχα καταπνίξει μυστικά μέσα μου για πολύ καιρό.Κανένας δεν είχε ενδιαφερθεί να δεί τι ακριβώς έκρυβα μεσα μου .Εσύ όχι μονο εύκολα κατάφερες να δείς τι υπάρχει μέσα μου αλλά ευχάριστα να το περιφράξεις και να το περιβάλλεις σε ερωτα που τρέχει σαν χείμαρρος απο την καρδιά μου.Ενέπνευσες τον ρομαντισμό μέσα μου.Είσαι η γυναίκα που με υποδέχτηκε με ένα μεγάλο ζεστό χαμόγελο και μιά αγκαλια απλωμένη.΄Θέλω να ξέρεις πόσο όμορφη φαίνεσαι μέσα από τα μάτια μου.Θέλω να ξέρεις τα αισθήματα αγάπης που τρέφω για σένα.Θέλω να σου δώσω την καρδιά μου.Θέλω την καρδιά σου ,τα θέλω όλα. Με αφοσιωμένη αγάπη και νοσταλγικές σκέψεις, 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου