Σάββατο 15 Ιανουαρίου 2011

ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ

Ήμουν πολύ  κουρασμένος  και με πήρε  αμέσως ο ύπνος  όταν ξαφνικά έλαβα ένα μήνυμα στο  κινητό  μου μισό κοιμισμένος κοίταξα να δω ποιος  μπορεί να μου έστειλε μήνυμα τέτοια ώρα! Ω θεέ μου  τι  μεγάλη  χαρά που πήρα, ήταν από το μωράκι  μου έτσι  τις άρεσε πάντα να την λέω!!  Για  άγνωστο λόγο η  καρδιά  μου  άρχισε να χτυπάει  δυνατά, τι μπορεί να συμβαίνει  σκέφτηκα και  μου  στέλνει  μήνυμα. Άρχισα να το  διαβάζω και  από  τα πρώτα  λόγια ένιωθα σαν  16άχρονο  που έλαβε το  πρώτο  του  ερωτικό  του μήνυμα. Και πως δεν θα μπορούσα άλλωστε  όταν διάβασα. Αγαπούλα μου  καλημέρα  σε σκέφτομαι  συνέχεια μου λείπεις πάρα πολύ ποτέ μην το ξεχάσεις  ΣΕ ΑΓΑΠΩ  ΠΟΛΥ!!!!  Πετάχτηκα  από  το  κρεβάτι από  την  χαρά  μου,  ώστε  με  αγαπάει  και  με  σκέφτεται  ακόμα! .. το κινητό  άρχισε πάλι να χτυπάει το πήρα στα χέρια μου για να ξανά διαβάσω το  μήνυμα και  να δω τι  χτύπος ήταν  αυτός  πάλι. Ω θεέ  μου  πόσο  μεγάλο  λάθος  έκανα  ήταν  το  ξυπνητήρι  μου  ήταν  η  δεύτερη  φορά  που  χτυπούσε  ποτέ  μα ποτέ  δεν  έλαβα  κανένα μήνυμα  όλα  αυτά ήταν  στο  Όνειρο  μου  και  μέσα στην  φαντασία  μου.     

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου